
A Digitális Magyarország Ügynökség (DMÜ) 2022 nyarán azzal a céllal jött létre, hogy szemléletváltást teremtsen a kormányzati digitalizáció terén, és központi szakmai szervezetként feleljen a stratégiaalkotásért, az állami digitalizáció irányításáért. A DMÜ egy ernyőszervezet is, amely felügyeli és koordinálja az alá tartozó kormányzati informatika területén működő gazdasági társaságok tevékenységét.
Az Ügynökségnek kiemelt szerepe van a Digitális Állampolgárság Program megvalósításában, amely újraértelmezi az állam és a polgárok közötti digitális kapcsolatot, valamint meghatározza az egyszerű, kényelmes és hatékony ügyintézés feltételeit. A program részeként jött létre a Digitális Állampolgár alkalmazás, amely mérföldkövet jelentett a magyar közigazgatás digitalizációjának történetében.
Amennyiben Téged is érdekel a kormányzati informatika világa és irányítása, valamint szívesen dolgoznál a digitális állampolgárság megvalósításáért felelős fiatalos, lendületes csapatban, jelentkezz hozzánk!
A Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. munkatársat keres
Kontrolling szakértő
pozíció betöltésére.
Feladatok:
- Aktív részvétel a társaság üzleti tervének elkészítésében;
- A cégcsoportba tartozó társaságok üzleti terv teljesülésének nyomon követése;
- Közreműködés a havi, negyedéves és éves zárásokban, a terv-tény visszamérések elkészítésében, az eltérések okainak feltárásában, kiértékelésében;
- A kötelezettségvállalások nyilvántartásának folyamatos nyomon követése, egyeztetése a területekkel;
- A szervezeti egységek keretéhez kapcsolódó információs igények naprakész teljesítése;
- Vezetői és tulajdonosi jelentések, időszakos és eseti riportok készítése, előkészítése;
- Részvétel a vezetői információs rendszer fejlesztésében, adatokkal való feltöltésében, illetve az adatok értékelésében.
Szakmai követelmények:
- Felsőfokú gazdasági (számviteli, pénzügyi, kontrolling) végzettség;
- Erős számviteli alapok;
- Excel magas szintű ismerete;
- Középfokú angol nyelvtudás;
- Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat kontrolling területen.
Személyes követelmények:
- Analitikus és logikus gondolkodásmód;
- Megbízható, precíz munkavégzés;
- Problémamegoldó képesség;
- Önállóság;
- Rugalmasság;
- Terhelhetőség.
Előnyt jelent:
- Power Query, Power BI ismeretek.
Amit nyújtunk:
- Versenyképes jövedelem;
- Céges laptop, telefon, mobilinternet;
- Cafeteria juttatás;
- Kedvezményes egészségügyi szűrések;
- Képzési támogatás;
- Közösségépítő események;
- Gyümölcsnap;
- Modern munkakörnyezet, kiváló megközelíthetőséggel;
- Felelősségteljes, önálló munka;
- Folyamatos szakmai fejlődés.
Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület